چقدقشنگه...

آی زندگی...

حرفای دلم...

چقدقشنگه...

چه حس قشنگیه وقتی میشی محرم دل یکی...

یکی که بهش اعتمادداری...

بهت اعتمادداره...

ازدلتنگی هاش برات میگه...

ازدلتنگی هات براش میگی...

آروم میشه...

آروم میشی...

این حس مثه قطره های بارون پاکه...

!



نظرات شما عزیزان:

ساسانم
ساعت15:50---13 مرداد 1393
آره قبول دارم
خیلی وبت قشنگه
پاسخ:مرسی


فری
ساعت15:00---2 مرداد 1393
هی عامو چرا مطلب جدید نمی ذاری.
پاسخ:خخخخخ.چشم میذارم.خخخ


فری
ساعت15:51---1 مرداد 1393
به ملینا گفتم فلان شانس بد من این کسری خوند خصوصی ها رو.
پاسخ:چی گفت بهت؟؟؟ خوده توسکاگفت.گفت تامیتونی به بچه هابگوبیان اونجا.ینی کسری خبرنداره؟؟


فری
ساعت15:49---1 مرداد 1393
پروانه مگه کسری نمی دونه که طنین چتروم داره؟؟؟؟؟

پاسخ:نمیدونم.چطور؟؟ من توسکابهم گفت که بهاره بهش گفته به بچه بگن بریم اونجا


فری
ساعت15:45---1 مرداد 1393
پروانه هستی؟زود جواب بده؟

الی
ساعت8:42---1 مرداد 1393
خیلی وقتا بهم گفتن چرا میخندی؟

بگو ما هم بخندیم…

اما هرگز نگفتن چرا غصه میخوری؟

بگو ما هم، هم غصه شیم…


سعید
ساعت1:24---1 مرداد 1393
سلام بدو نظر سنجیه بدو نظرتو بگو

فری
ساعت16:48---31 تير 1393
برای کی هست این سایته؟
پاسخ:فک کنم ماله طنینه


terme
ساعت10:32---31 تير 1393
˙ ·٠ܓ هَـــر آבَم مـــی مآنـَد بــِین ِ بوבَن یـــآ نَبوבَن !

مـــیخواهی بــِمآنـــی ،

رَفتـآری مـــی بینی کِـــه اِنگآر بـآیـَב بـــــِرَوی !

بـــــِه رَفـــتَن کِـــه فِکـــر مـــی کُنـــی

اِتــِفآقـــی می اُفتـَב کِـــه مُنصَـــرف مـــی شَوی

ایـــن بــِلآتــَکـــلیفی خـــوבَش کُلـــی جَهـنـَمـ اَســـت ..


فری
ساعت0:33---31 تير 1393
برا چی در دیسکو تخته شده؟
پاسخ:خخخخ،فک کردم فقط واسه من اینجوریه.توسکاگفت اگه دوس دارین برین اینجا: www.taninjon.ir


فری
ساعت16:54---29 تير 1393
ممنون خوبم.یکم شاد باش همین که رنگ سیاه رو انتخاب کردی به ادم روحیه بد می ده.مطالبتم که نگو و نپرس.
پاسخ:خوبه خوب من مشکیودوس دارم


فری
ساعت16:30---29 تير 1393
مگه تو عاشق نیستی خوب عاشق که با غم میونه ای نداره پسر.نکنه بت پا نداده
پاسخ:فری؟؟؟؟؟خوبی تو؟؟؟


ماهان
ساعت15:04---29 تير 1393
جدی نگیری!
احساس میکنم داری عصبی میشی!


ماهان
ساعت14:47---29 تير 1393
از سبکِ سوالایی که دخترا تو گوگل تایپ می‌کنن می‌شه فهمید
که دنبالِ جواب نیستن، میخوان گوگل باهاشون همدردی کنه
مثلا تایپ می‌کنن:
من هارد دیسکِ اکسترنالم و که وصل می‌کنم به لپ‌تاپ قرمزم
اون چراغ سبزش دیگه روشن نمی‌شه!
و توقع دارن گوگل جواب بده :
الهی بمیرم،چرا خو ؟؟!؟!
پاسخ: :|


ماهان
ساعت14:16---29 تير 1393
اونقدی که دخترا منتظر زمستونن تا هوا سرد بشه بوت بپوشن ، مسلمین منتظر ظهور اقا امام زمان نیستن

ماهان
ساعت13:34---29 تير 1393
دغدغه این روزای دخترا:
حالا که توافق هسته ای کردیم
یکی به ما بگه چی بپوشیم ؟


ماهان
ساعت21:18---28 تير 1393
دقت کردین پسرا ۱۰ دقیقه حاضر می شن، ۴ ساعت می رن بیرون، دخترا ۴ ساعت حاضر می شن، ۱۰ دقیقه می رن بیرون؟


فری
ساعت19:43---28 تير 1393
چطوری پسر کم پیدایی نیستی با کیستی.اگه یکم رنگ شادی به وبت اضافه کنی بد نمی شه ها.دلمون گرفت آه.
پاسخ:منکه هستم.شوماکوجایی؟؟؟نمیشه اخه...


ماهان
ساعت16:21---28 تير 1393
آپ کن دیگه تنبـــــــــــل !!!!
یه پستی بذار، که لاقل میایم بهت سر بزنیم یه کامنتی بذاریم!!!


خودممم
ساعت16:06---28 تير 1393
دخترا عاشق حرف میشن
پسرا عاشق زیبایی
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ولی هر دوشون دارن غلط زیادی میکنن
آدم باس عاشق ولایت فقــــــــــــــــــــیه باشه ...!
بگو مرگ بر آمریکاااااا

نظر گذاشتن چ سخته اینجاااا..من دیگه نمیام
پاسخ:عاره دقیقــــــــــا خخخخ


MOHAMMAD
ساعت14:34---28 تير 1393
من را با اسم ㋡خوش حال باش ㋡
لینک کنید سپس خبرم کنید.
پاسخ:باشد!هم اکنون شمارالینک کردم!شمانیزمن رابلینکید!خخخخ


فری
ساعت5:03---28 تير 1393

پاسخ:ببندنیشتووووو!!! خخخ


ماهان
ساعت17:27---27 تير 1393
ماه رمضون موقع نهار تازه متوجه میشی تمام اطرافیانت مریض احوالن

یکی ناراحتی معده داره یکی مشکل قلبی یکی بیماری کلیوی خیلی ناراحت کنندس


فری
ساعت2:38---27 تير 1393
شوخی کردم پسر.

فری
ساعت2:35---27 تير 1393
بعدا ادرس هم می دم.شماره چی ؟؟؟!!!!شماره نمی خوای ههههههه
پاسخ: فـــــــــررررررررررری؟؟؟؟؟؟؟خخخخ


الی
ساعت7:35---26 تير 1393
کم نیستند شادی ها، حتی اگر بزرگ نباشند...

چه آسان تماشاگر سبقت ثانیه هاییم و به عبورشان می خندیم

چه آسان لحظه ها را به کام هم تلخ می کنیم

و چه ارزان می فروشیم لذت با هم بودن را

چه زود دیر می شود و نمیدانیم که:

فردا می آید شاید ما نباشیم!


الی 
ساعت7:05---26 تير 1393

ســـــــــلامـ عسسسسسلمـ
این وبتم عالییییییییییه مثه اون یکـــــــــــــی
ابجی ببینم اصن تو کلنه چن تا وب داری ؟؟؟؟؟؟؟!!!
منو تو همشون بلینکیــــــــا
منم لینکیدمت
راستی اون مشکلم برطرف شد
مررررررررسی که اومدی عزیزم
می خواستم ببینم تو بلدی باید چیکار کنم که خودم ی جورایی درستش کردم
اخه داشتم دیووووونه میشدم
همه کارام لنگ بود
ابجی بازم این طرفا بیــــــــایا )))
منتظرتم
پاسخ: خخخخ.بااین میشه پنج تا.خخخ.چشم خانومی حتمــــــــا ،ععع؟پس خداروشکر



sara
ساعت17:51---25 تير 1393
سلام گوزلم... وب تازه ات خیلی قشنگه و متن هات هم قشنگ و احساسی... دوسشون دارم..اما اگه یه کمی خط ای متن هات رو درشت تر کنی و رنگی بکنی جذاب تر میشه...بابای
پاسخ: چشم خانومی حتما.مررررررررسی که اومدی وبم عزیزممممم


sr
ساعت16:27---25 تير 1393
این روزها در خودم به دنبال یک کلیک راست میگردم

تا از خودم یک copy بگیرم و کنار خودم paste کنم

شاید از این تنهایی خلاص شدم…


نیلوفر246
ساعت15:37---25 تير 1393
خوب

pasdar
ساعت15:16---24 تير 1393

شاهزاده ی عشقی که غلامت شده ام/پایبند تو و اسیر دامت شده ام/گویند وفادار تر از کبوتر طوقی نیست/طوقی صفتم جلد مرامت شده ام.

 



فری
ساعت14:56---24 تير 1393

یا الله خاله پروانه ی عاشق خودمون.بد جوری دلت گیره پسر.
پاسخ: کی؟؟؟من؟؟؟

چیزه...مممم عزیزم ادرست کو؟؟؟



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 24 تير 1393برچسب:, ساعت 14:37 توسط پروانه |