خدایـــــــــــــا...

آی زندگی...

حرفای دلم...

خدایـــــــــــــا...

خدایــاالتماست میکنم...

همه دنیایت ارزانی دیگران...

ولی آنکه دنیای من است...

مال دیگری نباشد...

 



نظرات شما عزیزان:

ماهان
ساعت14:07---29 تير 1393
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻣﯿﺮﻩ ﭘﯿﺘﺰﺍ ﻓﺮﻭﺷﯽ ﯾﻪ ﭘﯿﺘﺰﺍ ﺳﻔﺎﺭﺵ ﻣﯿﺪﻩ .
ﺻﻨﺪﻭﻕ ﺩﺍﺭ ﻣﯿﭙﺮﺳﻪ ﭘﯿﺘﺰﺍﺗﻮﻥ ﭼﻨﺪ ﻗﺴﻤﺖ ﺑﺸﻪ ؟ ۶ ﯾﺎ ١٢ ﻗﺴﻤﺖ ؟
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻣﯿﮕﻪ ﻭﺍﯼ ﻧﻪ ﻣﻦ ١٢ﺗﺎ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻢ ﺑﺨﻮﺭﻡ ﻫﻤﻮﻥ ۶ ﻗﺴﻤﺘﺶ ﮐﻨﯿﺪ !
پاسخ:خوب حالایکیمون یه سوتی داد!


نیلوفر246
ساعت15:51---25 تير 1393
گاهی وقتا.......
دلم میخواد کنارم باشی......
بپرم تو بغلت.......
بگم: دوستت دارم عشقم......
اما وقتی درباره کسی ک عاشقشی حرف میزنی.......
میگم :
عشق ینی شادی اون...
اون با یکی دیگه شاده...........
بیخیال....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 21 تير 1393برچسب:, ساعت 12:41 توسط پروانه |